Friday, 27 May 2011

sEpi... tanpa cinta...

Cintakan Allah adalah cinta yang tidak pernah luntur dan abadi. Cinta selainnya adalah Cinta yang luntur dan berakhir.
 
       aQ mncintai seorang insan bErnamE madiE... salah kew aQ mncintainya,, wlaupun bEza umur kami 1 tahun,,, (salah kew???) aQ mncintainya n mmbErikan sepEnuh pErasaan aQ kpdEnyEr,, tp knpE dyE wt aQ cm niE,,, dah bErkali2 aQ d sakiti OlEhnyE,, knpE aQ mmpu bErtahan?? sbb cinta aQ ikhlas tErhadapnya.. mungkin dyE bkn laa insan pErtama dalam kEhidupan cinta aQ,,, tp aQ harap kn dyE yg TERAKHIR dlm kEhidupan cinta aQ,,,
      aQ x mintak lbih dari dyE,, kEcuali... KESETIAAN.. KEJUJURAN.. DAN KEIKHLASAN CINTA.. 2 jewk yg aQ nk,,, susah n bErat kew untuk tunai kan 3 PERMINTAAN 2?? knpE msty pandang pmpuan laEn sElain aQ?? sEdangkn aQ awex dyE,, mmg laa bru cpl,,, tp aQ nk bEsamE dgn dyE bkn skadar cpl,, aQ nk kOngsi sukE duka aQ dgn dyE,, kOngsi kEhidupan aQ dgn dyE.. salah kEw??? knpE dyE masih nk add gurl laEn n nk bEsamE gurl laEn sEdangkn aQ kn cpl dyE,, ht aQ lukE,, cmburu,, kEcEwa,, dyE x tau kew?? :'(
       aQ nk bElaian kasih syg dyE,, aQ nk dyE pandang aQ sOwg dgn rasa cinta, kasih dan syg,, salah kew?? knpE lau x sukE kt aQ nk bEsamE dgn aQ,, aQ dh x larat d pErmain kn,, MENCINTAI AQ DENGAN SEADANYA,, MENCINTAI AKU BUKAN KERNA RUPA... aQ sEdar,, aQ tau aQ x lawa,,, dah tu sikap aQ kasar,, x faham kew dye,, 2 cumE lah sikap luaran aQ jewk,, aQ tetap adE perasaan cm pmpuan laen,, mmg aQ x lawa,, x cntik mcm gurl2 dlm fB dyE 2,,, lawa,, kaye,, mnje,, pandi,, bkn cm aQ nie,, tp aQ tetap mahluk DI CIPTA TUHAN,, insan biase,, walupun aQ x lawa cm dyeowg,,aQ tetap bersyukur,, aQ d lahir kn sEmpurna fizikalnye,, aQ x mcm ex dyE,,yg ade rumah bEsar,, kEhdupan mEwah,, tp aQ bErsyukur,, cz fmly aQ mEwah dgn kEbahagiaan kurniaan Tuhan.. 

kadang2 aQ rasE hina sgt bErada d cc nya,, cm x d hargai pun ye jgk,, terase d pErguna kan,,, aQ x tau perasaan sebenar dye... aQ sdy sgt2,, aQ hnya mmpu bErsErah sEgalanya,,, smOga hubungan niE d rahmati olEhNya,, akn ku jga bnih cinta ini hingga kE akhirnya.. ANDAI KAU TERCIPTA UNTUKKU...
                   NANA LOVE MADIE... aishiteru