Friday, 27 May 2011

sEpi... tanpa cinta...

Cintakan Allah adalah cinta yang tidak pernah luntur dan abadi. Cinta selainnya adalah Cinta yang luntur dan berakhir.
 
       aQ mncintai seorang insan bErnamE madiE... salah kew aQ mncintainya,, wlaupun bEza umur kami 1 tahun,,, (salah kew???) aQ mncintainya n mmbErikan sepEnuh pErasaan aQ kpdEnyEr,, tp knpE dyE wt aQ cm niE,,, dah bErkali2 aQ d sakiti OlEhnyE,, knpE aQ mmpu bErtahan?? sbb cinta aQ ikhlas tErhadapnya.. mungkin dyE bkn laa insan pErtama dalam kEhidupan cinta aQ,,, tp aQ harap kn dyE yg TERAKHIR dlm kEhidupan cinta aQ,,,
      aQ x mintak lbih dari dyE,, kEcuali... KESETIAAN.. KEJUJURAN.. DAN KEIKHLASAN CINTA.. 2 jewk yg aQ nk,,, susah n bErat kew untuk tunai kan 3 PERMINTAAN 2?? knpE msty pandang pmpuan laEn sElain aQ?? sEdangkn aQ awex dyE,, mmg laa bru cpl,,, tp aQ nk bEsamE dgn dyE bkn skadar cpl,, aQ nk kOngsi sukE duka aQ dgn dyE,, kOngsi kEhidupan aQ dgn dyE.. salah kEw??? knpE dyE masih nk add gurl laEn n nk bEsamE gurl laEn sEdangkn aQ kn cpl dyE,, ht aQ lukE,, cmburu,, kEcEwa,, dyE x tau kew?? :'(
       aQ nk bElaian kasih syg dyE,, aQ nk dyE pandang aQ sOwg dgn rasa cinta, kasih dan syg,, salah kew?? knpE lau x sukE kt aQ nk bEsamE dgn aQ,, aQ dh x larat d pErmain kn,, MENCINTAI AQ DENGAN SEADANYA,, MENCINTAI AKU BUKAN KERNA RUPA... aQ sEdar,, aQ tau aQ x lawa,,, dah tu sikap aQ kasar,, x faham kew dye,, 2 cumE lah sikap luaran aQ jewk,, aQ tetap adE perasaan cm pmpuan laen,, mmg aQ x lawa,, x cntik mcm gurl2 dlm fB dyE 2,,, lawa,, kaye,, mnje,, pandi,, bkn cm aQ nie,, tp aQ tetap mahluk DI CIPTA TUHAN,, insan biase,, walupun aQ x lawa cm dyeowg,,aQ tetap bersyukur,, aQ d lahir kn sEmpurna fizikalnye,, aQ x mcm ex dyE,,yg ade rumah bEsar,, kEhdupan mEwah,, tp aQ bErsyukur,, cz fmly aQ mEwah dgn kEbahagiaan kurniaan Tuhan.. 

kadang2 aQ rasE hina sgt bErada d cc nya,, cm x d hargai pun ye jgk,, terase d pErguna kan,,, aQ x tau perasaan sebenar dye... aQ sdy sgt2,, aQ hnya mmpu bErsErah sEgalanya,,, smOga hubungan niE d rahmati olEhNya,, akn ku jga bnih cinta ini hingga kE akhirnya.. ANDAI KAU TERCIPTA UNTUKKU...
                   NANA LOVE MADIE... aishiteru

Sunday, 24 April 2011

    cm mnE knl insan bErnamE ''madIe'' hehehe,,, hummm,,, aQ pwon x sangkE aQ akn bEsamE dyE,,,mulE 2 angp kwn jewk,,,yEwla,, knl pwon dlm fB,,lg plak,,profilE dyE xdE pic dyE,,,ltk smua gambO owg ptoz cintE,,mulE2 2,,aQ x laa knl dye sgt,,first chEt pwon masE aQ nk cuty seM,,nk alik jb,,tEtbE dyE mnyampok,,tnyEr pasl bEst kew jB nie,,,hehehe,,aQ pwon banggE2 kn laaa jB,,,hehehe,,,masE chEt2 dgn dyE 2,,,tRpikat la plak dgn cxare dyE,,hehehe,,,jniz sEmpoi,,,hehehe,,,relex jewk owg nyer,,,mulE 2 pk kwn jewk kn,,,sO x kEsah laaa mukE dye 2 cm mnE sakali pwon,,hik3,,,tah nape,,kt jb,,aQ asik nk jewk chet dgn dye,,,cm sEronok palk,,,blik mantin,,aQ bkk fB,,,chEt laaa dgn dyE,,,~
     dh beberapew ary 2,,bru laaa aQ tnyEr dye stdy kew?? kt mne,,, dye ckp stdy,,skunk kt hostel,,paz 2 dye citE pasl dk2 kt kolEj,,, troz aQ terkejot kejp,,, aty aQ ckp,,''dye nie dk kolEj aQ kew?''huhuhu,,,troz aQ bkk fb dye,,n tnyer hostle dye kt mne,,,dye ckp,,''ss04,,knpe?'' sahhhh!!! mmg dye dk kolej aQ,,,aQ ingt dye dk kL stdy kt sanE laaa,,,huhuhuhu,,niE pic pErtamE yg aQ tgOk kt profilE pic dye,,,


madiE hyun-suren

hehehe,,nie pic first yg aQ tgOk,,hik3,,''lEh tahan gk la mamat nie'' hahaha,,paz 2 relex lg,,,xkn aQ nk usya kOt,,xpew laaa,,msty dh adE awex,,,humm,,,skali ngOk relation dye,,,maried dgn utkmu sElamEnyer,,,sO,,,hampe la aty aQ,,,hahahaha,,,aQ lyn dyE cm biase,,,sbagai sEowg kawan,,kteowng pon citE laaa apew yg kitEowg minat,, aQ kn minat citE korEa,,paz 2,,,dyE pwon minat gk,,, n dyE nk citE korEa my girl,,,
   thEn,,,1 mlm 2 kitE owg jmpE cz aQ nk pndrife dyE,,,nk cOpy citE korEa yg dyE nk,,, kol 12.30 mlm,,, hikkk,,,4/08/2011,, jmpE kt taman,,, hik2,,bErsaksi kan bulan pEnoh mlm 2,,, mmg sweet gIlEr laaa,,hahaha,,,tujuan,,nk bg pndrife jeew,,,paz 2 troz sEmbang2,,hahahaha,,pkkal jewk gurd rondE,,aQ pwon nk alik laaa,,, x puaz fc 2 fc dgn dyE sbnrnyEr,,,hahaha,,,cmpi jewk umh,,kitEowg skypE,,hehehe,,,,mlm 2 gk,,,dye troz trg kt aQ,,,hahaha,,,dyE adE aty kt aQ,,,hahahaha,,,mcm x pcye,,,mulE2 2 aQ jual mhl laaaa,,,hikkk3,,,ayt dyE mmg kaw2 laaa,,tp aQ x cair laaaa,,,hik3,,,dh bpE lmE 2 aQ pk,,,dh adE owg nk,,,napE aQ x trimE,,huhu,,,kol 2.45am,,aQ trimE dyE,,heeheeee,,,
   wlaupun pErkenalan kitEowg singkat,,,tp bnyk kngan aQ dan diE,,,hEppy sgt2,,,huhu,,,pErkEnalan dari fB n skypE,,paz 2 Blogger,,,huhuhu,,,cintE IT,,,aQ dan dyE,,,hehehehe,,,wlaupun first datE kitEowg kt tasik legEnda,,,hehehe,,, tp secOnd datE kitE owg kt TS,,hehehe,,TS mnyaksikan kngan antare aQ dan dyE,,,

        cOmEl kn kitEowg,,, nyumm3,,,mmg dye x sEmpurnE,,,tp aQ nk jd sEmpurnE bilE bEsamEnyE,,,, ebbEy,,,cyg syg b sgt2!!! hopE,,hbgan niE dpt d tEruskn wt slmE2nyE,,,,aminnn.


Tuesday, 5 April 2011

eRghhhh,,, bIngGit giLeR,,!!!

         hurmm,,, apE aQ patOt wat lg,,, bInggit nyEr aQ ary2 cm niE,, nk mgadapmukE diEowg lg bpE taOn niE,,, ya ALLAH,, brikan la aQ kEsabaran yg cukup,, utk tEroz bErtahan kt tmpt niE,,, bpE lamE lg aQ lEh cm nIe,,, Sakit aty aQ mEluap2 bIlE nmpk mukE ''2'' lg,, 
        
         dh ar wt mukE cm mukE x bErsalah,,, sabO jEwk laaa,,, adE jgk Owg yg xdE pErasaan malu n kEsian kt kawan,, oOppsss,,,, layak kew d gElar kawan?? rase nk gElak,, cukup laa sElamE niE aq bErsabar dgn pErangai dyEowg tu,, bg mukE pijak kEpalE,, ncib baEk x pijak btOl2,,, huhuhu,, ummm,,, pErnah bErbaEk tp sEkEjap jEwk,,, x kn bErtahan lame,,, Dah 2 bErlagak,,, ummm,,, sakit gilEr ht niE,,,
      
         sape yg x dudok lame dgn ''2'' mahluk 2 xkn tau perangai sEbenar dieowg 2,,, pandai bErmuke2,, dpn owg,, pijak semot pwon x mati,,, pandi mgambil kesempatan,,, timE susah jewk dtg carik,,, timE sEnag syOk sendiri,,, (cm niE kEw kawan),,, apE Erti kawan sEbEnar bg dyEowg Ek,,,??? aQ x phm la,,, aQ nie mmg KULI kE utk dyEowg??? masak,, kEmas umah,, smua harap aq sOrang,,, dah 2,, ingat aQ dalam rumah 2 tungGoL kew pEw?? pEmalas yg mElampau!!!! cm niE nk jadI bInI??? wt aQ gElak jEwk laa,,,
      
        pEngEcOt,, mgadu kt pakwE pEw barang,,, suwo pakwe sOund aQ,,, hahahaha,, adE aQ kEsah??? sEwel+sengal,,, apEw laaa,, x puaz aty fc 2 fc laaa,, bElagak laaa,,, kt dpn aQ lEh ar kO nk bElagak,,, cubE kt lua,,, wt mukE cm suci gilEr,,, kalah pncuci mukE safi balqis,,''suci dan murni'' hik3,,, wt dpn owg cm kO 2 pling baEk dari ladang kOlEj lEgEnda,,, huhuhu,,, xpyh laaa,, hnti kan laaa kEpurapuraan kO 2,, gEli n muak aQ tgOk,,,

       pak'kal jewk nk pindah umh x lEh,,, lau x dh lamE aQ kua,,, x than aQ tgOk DRAMA KING niE,,, muak n jEmu,,,!!! sapEw laaa yg sudi pindah bilik dgn aQ,,, bg pgalaman dudOk dgn owg yg talam 2 muke,, pandi mggunakan owg,, pijak kEpalE,, pEmalas,, pengOtOr,,, eEeE,,,sabO jEwk laaa!!!!!!!!!

www.this-is-my-story.com/v/686UVLS6K34S

www.this-is-my-story.com/v/686UVLS6K34S

Monday, 4 April 2011

cuty2 with family

         hari yg terindah,, 1 April - 3 April,, wlau pun satu jgkE mase yg sekejap utk aQ,,, tp sgle mase2 yg ade d isi dgn kegembiraan yg xkn aQ lupekn,, mase yg terindah ade lh,, mase kite besamae dgn keluarge kite,, aQ eppy sgt2,, dh lme x kua cm nie,,, masing2 sEbok,, n kali nie kiteowg luang kn mase utk bErcuty,,, ^_^  sbnr ner kua dgn fmly lg bEst dari kua dgn pkwe sndri,,, hehehe,,, cz,, kitE leh mintk mcm2 dari fmly kitE,,, lau dgn pkwe,,, cm sgn lak nk mintak,, lau kte mntak diE nk bg xpew,, nie kte x mintk,, dye cmfrm xkn bg,, hik3,,
        niE laaa family aQ,,, yg trdiri daripadE,, my mum,, Puan Anida,, my alOng,, Khairul Azri,,, sEcond brOthEr,, Khairul Anwar,, aQ,, Farhana,, n adik kEsayangan ktEowg,, hehe,, dEnnEyEl,, hEhe,, cumEl kn kTe owg,, hak3


masE niE jalan2 kt ICT,, hehehe,,
kEcik jewk fmly kitEowg,, bEst gilEr jalan2 kt citu,, asE cm kt kOrEa la pulak,,, hak3,,, tp adE 1 gmbr yg aQ paling sukE,,, hehehe




gambar nie paling masyukkk,,, hehehe,,,
apew pwon,,, fmly perlu d utamekn,,, bia laa kite susah kew,,, senang kew,,, fmly tetep d utama kn,,, x kire ar cm mne burok pwon fmly kite 2,,, kite ttp kne trime jgk,,, cz ia sebahagian dari hidop kite,,, sO,,, I LOVE MY FAMILY,,,

Wednesday, 16 March 2011

aQ,,, knpEw haRus aQ..

kadang2 kite sukar mentafsir hati n perasaan kite sndiri,,, btol kew pilihan kte,, n betol kew tindak kn kite nie,,,
kite kdang2 keliru dgne apew yg berlaku pde diri kite,, n kte akn tertnye2,,, apew yg berlaku sbnrnye,,,
      Hati,,, sukar utk kite mntafsirkn nye,,, org kate,, ikot hati mati,,, ekot rase binase,,, betol ke tindak kn aq utk biarkn dyE pg,,, troz pg dari hdup aq,,, meski pon hati nie berat nk mlpaskn dye pg,, tp aku kne trime,, xde jodoh antare aq dan dye,,, aq prgi bkn kerane org ke dua,,, tp hati nie dh x sngup terluka,,, terluka dgn kate2 kau,,, perbuatan kau,,,
      Apew harus aq buat agr dapat aq lupew kn sgale yg prenah brlaku dlm hdup aq,,, aq cume mmpu berdoa,,, agar,,, pilihan aq kali nie,, dapat mmberikan sinar baru dalam hidupku,,, 

Tuesday, 15 March 2011

my hEart...oH my hEart....

     aQ nk life yg baru,, aQ nk lupEkn sEgaLe kngan aQ dgn dye,,,!!!! aQ blEh hIdOp tanpEw dyE,,,,

     and fOr a nEw lOvE,,, aQ harap kali niE akn lBih ElOk,,, humm,,, wlaupun ktew owg jaoh,,, aQ arap dyE lEh sEtia dgn aQ,,, aQ lOvE him sO much!!!







Friday, 11 March 2011